söndag 23 november 2014

Galet trött

Barnen vaknade 06:15 och tyckte det var morgon. Jag var helt galet trött och börjar just fundera om det är pga mina låga depåer igen. Hade 12 i depåerna i april och fick järndropp 3 maj. Hade sen bättre än någonsin tidigare 104 i depåer i slutet av maj. Eftersom det missats sen i augusti då läkarn i maj tyckte jag skulle ta uppföljande prover och de inte togs förrän i början av oktober... Då har de sjunkit från 104 till 22. Gissar på att de nu 23 november ligger på 12-14 för det är så det brukar rasa... Nu måste jag ta NYA prover om 2,5 vecka för att de vill se hur mycket de sjunkit... Har de inte sett tillräckligt??? Så nu blir det precis det jag ville UNDVIKA... Operation med låga depåvärden. Tack liksom. Sen till VC 10 dgr senare för prover och sen inbokad järninjektion. Så jävla less på vården så det finns inte.

Mysfrukost hela familjen och sen tog Mattias barnen vid 8:30 och gick på promenad till lastbilslekparken och jag fick sova 8:30-10:30 precis vad jag behövde. Gemensam lunch med massa rester, pannkaka, tagliatelle, höstgryta, satay med ris. Sen gick Mattias & Pontus och la sig för att sova och jag hängde med Lykke.

Veckan som varit.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar