onsdag 29 oktober 2014

Ängslig bebis

Lykke är definitivt i seprationsfas just nu. Orolig sömn och svårt att komma till ro nattetid. Åt bra under dagen igår och sen köttfärssås och ris till middag vid 17. La henne 18:45 då hon var jättetrött utan att ge henne något eftersom hon inte är jätteförtjust i flaskan längre. Vid 22:05 vaknade hon och Mattias gav henne 2 dl välling. Tokdäckade efter att ha slukat den. Vid 01 var det dax igen. Fick sitta och vagga henne 10 min. Vid 02:25 var det dax igen... Vaggade & vyssade i 10 min men bara gråt så gick och gjorde en välling/ersättning som hon slukade. Vaggade & vyssade igen... Somna 02:45 för att sen vakna och skrika igen efter 10 min. Då väckte jag Mattias eftersom jag hade noll ork kvar... Mattias lyfte upp henne och hon släppte en prutt och somna... Tack liksom! Haha!!!!
Sen sov hon till 07:00!!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar