tisdag 23 september 2014

Vårdcentralen

Skitnatt. Lykke sovit oroligt. Jag haft svårt att somna om varje gång jag har varit inne hos henne. Upp 05:30 efter att ha varit inne hos henne 05:00-05:30 Pontus sov till 06:45 och FEBERFRI.

Frukost och sen ut med båda barnen inlindade i filtar i vagnen. Betydligt gladare hund som ville ut idag. Kallt och riktigt ruggigt var det. Premiär med mössa för mig. In och vek tvätt, diskade flaskor och plockade undan frukosten. Mamma kom vid 10:20 och var med Pontus och jag åkte till vc med Lykke för koll av hennes rodnad runt ögat. Remiss till kougulationsmottagningen. Passade på att ta mina kompleterande prover på galla och lever. Hem. Åter vc vid 14:20 denna gång med Pontus ( Lykke i vagnen). Rejält röd i halsen och misstänkta svinkoppor- halsprov negativt så nu blir det alvedon... Hoppas de torkar ut och det inte övergår till svinkoppor.















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar