söndag 24 augusti 2014

Då var denna helg redan slut...

Har bara tagit det lugnt hemma idag, om man nu kan kalla det så med två små och sen har jag rensat ur min garderob på en hel kasse med gravidkläder och en kasse till bättre behövande och ca 5 plagg som jag slängt. Galet skönt att ta steget. Samtidigt en ny del av livet efter att ha varit gravid 2011, 2012, 2013 och 2014... Nu ska jag ha tillbaka min kropp innan graviditeter och kanske till och med ännu starkare och bättre för denna ständiga värk i rygg & bäcken tar lite musten ur mig. Idag har varit en bra dag ur värk synpunkt.

Rensade även ur babykläder som jag ska skänka bort. Har en hel del som går till BB sofia vilket känns bra. Sen hittade jag en fleeceoverall storlek 68 som Lykke kan ha närmaste månaderna.

Gjort veckomatsedel och kört 5 maskiner tvätt... Träningskläder från igår, tygsitsen i gåstolen för Lykke och sen lite 40 & 60 grader. Lykke avslutade kvällen med att skita, läs SPRUTLACKERA golv, vägg och skåpdörr när jag tagit bort blöjan för bad så mattan fick åka i maskin.

Pompe var med Mattias på ICA och handlade och köpte med sig pizza hem efter gårdagens kräftskiva. Nu laddar vi för ny vecka och hoppas på en bra natt för alla.

Veckan som var...





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar