söndag 20 juli 2014

Dejt

Ikväll har Mattias och jag haft dejt på bockholmen. Mamma kom vid 17 och Pontus fick middag och sen sa vi hejdå och mamma gick till lekparken med barnen. Jag åt chevré med rödbeta och hasselnötter men fick så ont i magen efter det. Magknip och ont i tarmarna. När sen varmrätten kom in och bestod av pasta halvt flytande i tryffelolja/buljong som smakade som sönderkokta nudlar i kokvatten så åt jag inget. Behövde inte heller betala för den. Så otroligt tråkigt att man som veg alltid får pasta och sen var det bara några kokta grönsaker i, som jag lika gärna kan äta hemma.

Vågade mig inte på någon efterrätt eller kaffe så två cola zero och chevré var kvällens middag. Så synd med maten när man för en gång skull har egentid med Mattias och likaså magont.

Kom i klänningen som jag inte haft sen innan Pontus graviditet 2011.


Så mysig miljö.






Min dejt ❤️


- Smickrande bild som mattias tog.


Min pasta.


Mattias fisk som var FANTASTISK.








Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar