tisdag 27 maj 2014

Skitnatt

La oss vid 20:40 och somnade hyfsat snabbt. Sen vakna Lykke vid 01:40 och mattias gick ner & matade henne. Sen vaknade pontus vid 02:20 och jag var inne och stoppade om honom. Sen kom Mattias upp med Lykke och sen ringde Mattias klocka vid 05:25 och sen upp 05:40 då Lykke vaknade. Jag var skittrött och blir så less att hela familjen vaknar när han går upp så tidigt... :-(

Gjorde frukost, matade Lykke och klädde på henne och sen tog Pompe sovmorgon till 07:00!!!
Tömde diskmaskinen innan jag gick upp till Pompe. Bäddade sängarna, klädde på mig och vädrade. Riktigt kallt & blåsigt idag, vilket nog påverkade Pontus sömn positivt. Bra mycket svalare i hans rum.

Frukost, ritade, kikade på Amigo & I drömmarnas trädgård och sen till fsk. Glömde överdragsbyxor och fick springa hem och hämta och då vart Pontus glad när jag kom och ville följa med hem när jag skulle gå igen... :-(
Började gråta och Carina fick ta honom. Nu väntar jag in Jennie N och hennes lilla bebis. Gjort en kladdkaka och Lykke sover för engång skull när vagnen är stilla...

Blåser 6 sek/m.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar