fredag 30 maj 2014

Lösningen är promenader!!!

I alla fall tyckte läkarn på vc det idag när jag var där för 50% sjukskrivning efter order av psykologen. Läkarn ( man i 50-års åldern) menade på att promenader så skulle det kännas bättre. Även om man bryter benet så är man förälder... Eh... Jo... Sen snackade han vidare om att det är så mkt hormoner i oss kvinnor och att det är tufft med barn men man får finna sig i det... Jag VET att det är tufft. Jag vet också att jag inte är mig själv just nu. Jag vet också att jag PROMENERAR varje dag.

Problemet är ATT jag GÖR FÖR MYCKET. Jag behöver lugn och ro. Släppa kraven och ambitionerna inte mer saker som han menade... Hitta på saker... Tjenare. Sa att det varit lite mkt sista året med allt... I höst väntar operation. Var ska man få orken, energin, styrkan och glädjen? Just nu är inte saker så jäkla lattjolajban och jag orkar inte bära upp en fasad att allt är så fantastiskt. Punkt.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar