tisdag 29 april 2014

Skitdag

La oss 20:45 men somna inte förrän efter 22. Pontus vakna 01:30 och sen kunde jag inte somna om och då vaknade Lykke 03:00
Jag har noll ro i kroppen och det snurrar för fullt i huvudet. Vid 06:15 somna Lykke men då vaknade Pontus 06:45 snorig och gnällig. Man är inte människa när man sovit 3,5 timme och varit vaken sen 01:30 Psykbryt!!!!

Hysterisk gråt & ångest. Var så nära att åka in till psykakuten. Orkar inte mera. Ringde VC vid 07:30 som ringde upp 08:30 tydligen så har järndepåerna sjunkit från 27 till 12 på två månader & då fick jag ändå järndropp för 10 veckor sen... Läkarn skulle ringa mig om provsvar och jag var där i onsdags förra veckan. Har misstänkt järnet iom att jag frysit konstant sista 1,5 veckan. Känner så väl igen efter 9 dropp på 2,5 år. Läkarn ringde inte igår måndag ( eller i fredags ) och eftersom jag känner att det är akut för att jag mår så dåligt och det är en 1,5-åring och 9 veckors med i bilden så borde man vara prioriterad. Pratade med sköterska som skulle hälsa läkarn att ringa mig idag- tjenare... Väntat hela dagen men ingen har ringt.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar