tisdag 22 april 2014

Lååång dag

La oss strax efter 21 igår och somna strax efter 21:30 för att vakna av ledsen Pontus vid 23:30 vart välling, klappar på kinden och natti natti. Tror det är mkt som händer i hans lilla kropp nu vid 20 månaders ålder. Somna om strax efter 00:30 och sen vakna Lykke 02:30-05:00 och sen fick vi åter sova 05:00-06:15 då hon tyckte att dagen skulle börja. Själv kände jag mig verkligen väck i huvudet, inte ens två kaffe var till ngn vidare hjälp.












Pontus vaknade vid 08:00 och fick frukost, ny blöja och jeans på sig för utelek. Skönt att slippa överdrag. Ut och lekte lite i vår lekpark och sen vidare på en liten promis innan vi återgick till vår gata där gatorna sopades, mycket spännande! Mormor kom vid 10:45 och löste av mig. Åkte till täby C och fixade naglarna. Känns prioriterat eftersom jag för första gången i livet inte kan bita på naglarna. Höll på att somna där.



Pontus sov lite oroligt men 2 tim till och från. Lykke vaken. När Pontus vaknade så var jag helt väck och messade svärföräldrarna och frågade om de ville ta ut barnen en sväng? De ville de gärna så 15-17:30 var de ute för att jag skulle få vila. Så mycket i huvudet så kom inte till ro. Låg och blundade en timme i alla fall. Gjorde en paj till middag och dammsög här nere. Blir skitigt när man springer in och ut, å andra sidan skönt när Pontus kan gå in och ut som han vill.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar