tisdag 25 mars 2014

Öppna förskolan

Lykke vakna 05:30 och Pontus 06:15 och då var jag redan uppe och på nedervåningen med Lykke. Frukost och mysmorgon. Ut med Konrad runt dagis & sen lämna honom hemma ocv vidare till öppna förskolan för första gången för mig vid rösjön. Jättegullig Eva som tog emot och som jag pratade massa häst med. Var där 8:15-10:45 och själva där till 9:15 och sen ramlade det in väldigt många barn & mammor & pappor. Kanske 12-15 st...

Pontus lekte med tågbanan, bollar, vi läste böcker och avslutade med sångsamling som han skrattade sig igenom. Eva var fantastisk och jag går gärna dit igen, men tycker nog att det blir lite för mycket förskola för min smak. Trivs bättre hemma hos vänner med barn. Tyckte mest folk var där för sin egna skull... En mamma låg i soffan och pratade i telefon medans hennes dotter for runt och hon inte hade någon som helst koll. Ett gäng satt vid bordet och snackade...

Vagnen hem och sen vart det blodpudding till lunch och sen vila. Älskade Pontus.









- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar