måndag 31 mars 2014

Läkarn

Startade morgonen med att gå ut med Pontus & Konrad 45 min. Mattias stannade inne med Lykke och tog det lugnt efter en jobbig natt. Var själv ganska trött eftersom Pontus vakna 03:40 och sen vakna Lykke och skrek precis när vi lyckats somna om runt 05... Upp vid 07:30 igen.

Ritade lite innan lunchen och sen vila för Pontus och jag fick en akuttid till läkarn på VC eftersom jag behöver läkarintyg eftersom Mattias måste vara hemma och vab:a när jag inte kan lyfta. Passade på att ta mina ferretinvärden också.



Kom hem och då hade Pontus vaknat och ätit mellis och var påväg ut. För övrigt har han en dålig ätperiod nu men det hör ju till med alla faser som de ska in och ut ur. Promenad ner till mörtsjön och matade änderna med bröd och mötte samtidigt farmor & farfar som var ute med Konrad. Nöjd kille.


Hem för middagslagning, disk, blöjbyten, pyjamas, barnkanalen & dusch.

Hur söta får man vara?





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar