fredag 28 mars 2014

Kraschad rygg

Vaknade 02:30-03:30 & 05:10-06:00 & 07:15

I natt brakade min rygg samman. Höll på att inte få upp Lykke ur vaggan. Gick inte att böja sig fram, knappt ta mig ur sängen trots att jag rullade över på sidan och försökte skjuta ifrån med armen. Lyckades med galen värk i länd-korsryggen få upp henne och ryckigt ta mig nedför trappan till köket där jag tog två citodon som jag fått för eftervärkar, de var min räddning. Matade henne och vart helt groggy efter tio minuter... Lykke somnade på min mage och sen la jag ner henne brevid mig i sängen för att lättare kunna ta upp henne.

Messade Mattias som sov inne hos Pontus att han var illa tvungen att vara hemma idag för ryggen brakat. Han hade möte på fm och skulle åka hem efter lunch för avlastning varpå min fråga löd, hur ska jag få upp Pontus ur spjälsängen? Kommer inte upp ur sängen knappt. Mattias stannade hemma.

Ringde sjukgymnasten vid 8:00 och fick en akuttid 10:30 TACK!!!!

Ut med barn & karl till stora lekparken där vi mötte upp Johanna & hennes tre barn. Sen åkte jag till sjukgymnasten och hon lyckades lossa en del, fasen så ont det gör. Får verkligen tänka på att ANDAS & sen knäckte hon loss mig, oj vad det knakade. Ska tillbaka igen på onsdag.
Köpte kardemummalängd på Gateau för att bjuda Mattias moster på som skulle komma förbi för att kika på Lykke. De har varit i Thailand.

Hem och vilade 50 min innan hon kom. Promenad till ICA för middagshandling och glass-premiär. Pontus fick en piggelin men föredrog min tip top mer.

Tulpaner inhandlade.


Fått upp hyllor.





Förhoppningsvis utefika på altanen imorgon.


Alltid lika kul med disk...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar