torsdag 27 mars 2014

Helt slut

Båda barnen vaknade samtidigt. Två hungriga barn som skulle ha mat, nya blöjor & kläder NU!!! Vaddå känna dig otillräcklig. Mat till Lykke. Hämta ner Pontus. Välling till Pontus & Barnkanalen. Mer mat till Lykke. Blöjbyte & påklädning Lykke. Blöjbyte & påklädning Pontus. Bära Lykke. Diska fyra flaskor. Göra kaffe.
Bre smörgåsar. Ge Konrad mat. Bära Lykke. Trösta Lykke. Läsa saga. Gå på toa. Gå upp och klä på mig. Trösta Lykke. Trösta Pontus. Deo... Åh så fräsch jag känner mig. Äta frukost. Ge vattenflaska till Pontus. Plocka upp Pontus slängda macka från golvet. Trösta Lykke. Klä på Lykke mössa och bädda ner i vagnen. In med nappen- gallskrik. Ut med vagnen. Lykke somnat.

Klä på Pontus. Samla ihop kläder som är utspridda. Klä på & skicka ut Pontus. Täcke på Konrad. Ut med Konrad. Ta med vattenflaska, koppel. Klä på mig. Sätta på skor. Trösta Lykke. Slänga Ljung som Pontus dragit ur krukan. Hämta bandybollen som är utslängd på gatan. Färdig!!

Promenad till lekparken vid vallpojken. Träffade en pappa med en son på 15 mån. Lite lek och sen vidare hem för att spela lite bandy. Laga lunch. Natta. Mata Lykke. Blöjbyten. Slänga i mig lite sallad.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar