onsdag 19 februari 2014

Bra natt

La oss redan 21:00 igår och jag tog en citodon för att slippa vakna av "huggen" i magen/ ljumsken. Somna på 10 min och vakna av att Pontus grät vid 23:30, förmodlingen drömt. Mattias gick in till honom och jag passade på att kissa... Sen satt Mattias där i ca 10 min tills han somnade om. Vaknade återigen 05:05 av Pontus och då var det bara för Mattias att gå upp och åka till jobbet. Välling & blöjbyte sen somnade vi båda om till 8:38 galet skönt!!! Tack!

Frukost & sen vid 09:30 så kom farmor och tog med sig Pontus & Konrad ut till klockan 11:15

Då hann jag starta en maskin tvätt, tvätta håret, klä på mig och bädda sängen, koka potatis, göra torsk i ugn, koka fruktpuré till Pontus.

Lite lunch och hemmagjord äppelpuré med kardemumma & kanel slank ner fint efter maten till Pontus. Hade två äpplen som började se ledsna ut så skalade & klyftade dem och sen en skvätt vatten, kardemumma & kanel och kokade på svag värme 15-20 min och gav ljummen- mycket uppskattat!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar