tisdag 24 december 2013

Tandsprickning

Stackars Pontus som har så ont i munnen. Trycker in hela näven och dreglar. Vaknade vid 24-01:30 och bara grät. Fick alvedon och gurkstavar att tugga på men ville inte ha dem. Vaknade till igen på morgonkvisten men somnade om någon timme. Älskade lilla vän. Finns nog anledning till att man inte minns sina första år... Själv känner jag att jag håller på att krevera av allt just nu. Det är fullt varenda dag med träffar, middagar, fika, läkarbesök, aurorasamtal, barnmorskebesök, kougulationsmottagningen för mig, narkosträff för Pontus, operation, spec mvc, ultraljud...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Förstår att det är tufft man undrar ju varför allt ska komma på en gång.
    Hoppas du får en fin julafton i alla fall;-)
    STOR KRAM från oss

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma finaste monica ❤️
    Ja jag påverkas nog mer än vad jag trodde att jag skulle göra med pontus operation. Enkelt ingrepp, men ändå narkos och det psykiska för både honom och oss... Gör ont i mammahjärtat men man får vara stark och trygg så gott det går för honom. Kram

    SvaraRadera