torsdag 19 december 2013

Mattias tur

I natt vaknade jag vid 02 och då hade Mattias messat att han spytt två ggr och låg nere på nedervåningen & sov. Fasen att han också skulle få skiten. Själv hade jag så ont i kroppen att jag tog en alvedon för att för huvudtaget kunna sova. Värkte i varenda muskel och led i kroppen. Somna strax efter 03:30 och sov däckad till 08:00 då Pontus vaknade. Sen vart det skiftbyte... Mattias fick komma upp i vårt sovrum. Jag bäddade ur sängen inne hos Pontus där M sovit när jag varit magsjuk & in med allt i tvätten ihop med handdukar & kläder. Skurade båda badrummen med klorin och sen frukost för Pontus. Själv fick jag i mig en liten kopp te & knappt en rostad smörgås. Ut på morgonpromenad med P & Konrad. Inte mycket ork i kroppen och ont när jag går...
Mat till Konrad & ögonsalva för hans ögoninflammation han kom hem med i måndags. Dammsugit här nere, lagat lunch, varit ute 45 min med Pontus, mellis, sagoläsning, vikt tvätt, startat ny maskin tvätt, lagat middag, nattat Pontus... Nu är jag totalt slut efter dygn med magsjuka. Låt detta vara över nu.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar