tisdag 17 december 2013

Magsjuk

Fan vad jag hatar det. Var magsjuk januari 2012 när jag var gravid med Pontus & nu lyckats bli det denna graviditet igen. Vid 07:30 bröt det ut ordentligt efter att ha tillbringat morgonen på toaletten & varm dusch på det för att jag frös så galet och hade sådana buksmärtor så kräktes jag. Inte ätit sen 20:30 igår kväll så det kom bara skum & galla men det tar ju liksom aldrig slut när kväljningarna väl kommer och de inte får ut skiten. Kallsvettig & totalt slut. Pratat med dietisten på ersta där jag är opererad 2009 och hon gav rådet resorb och ljummet te med lite honung i. Får liksom inte behålla något mer än 1-3 min. Finns liksom inget kvar nu. Blir inte bättre av att man är otymplig och bebis ligger och vänder på sig och sparkar* illamående.

Mattias var så gullig och var förbi ica och köpte fyra tidningar till mig. Finaste Mattias. Älskar dig.




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stackars hjärtat!
    När jag var magsjuk så vart jag så mycket bättre trots att jag bara kräktes en gång och sen bara hulkade. Samma sak när jag fick matförgiftning.
    Kan inte komma förbi med blåbärssoppa som du gjorde min ängel! Hoppas M tar hand om dig ordentligt. Kramis!! /E

    SvaraRadera