tisdag 15 oktober 2013

Öppna förskolan

Idag har Pontus slagit ett nytt sovrekord. Somna 20:00 & sov enda till 08:48 och då hade Mattias och jag redan hunnit äta frukost & ta ut Konrad... Så det vart öppna förskolan med lek och sångstund innan lunch. Själv mötte jag upp Anna och åt lunch på salladsbaren i täby C. Har hennes son i min klass. Mattias åkte och storhandla på ica kvantum och jag var hemma med Pontus. Hittade lite långärmade tröjor i strl 92 till Pontus när jag var i centrum. Har blivit så mycket kallare sista tiden och han växer...

Långärmade men ändå hyfsat svala tröjor.


En till långärmad bomull och sen en stickad.


Öppna fsk.





Hemma och busar med sin pool.


Roligt att slänga ut alla bollar och sen lägga poolen över sig så får mamma & pappa leta...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar