tisdag 8 oktober 2013

Lugn dag

Pontus sov oroligt till 24 men sen sovit bra hela natten. Mattias åkte till sin moster & morbror idag för lunch, själv hade jag lunch-dejt med Anna, en av mina gamla dagisbarns mamma & nu har jag hennes son i min klass. En riktigt toppentjej som delar mitt djur & hästintresse. Vart en lång lunch... 4 timmar på stationscafét. Kantarellsoppa till lunch & sen vaniljbulle till mellis.

Handlade på hemvägen och sen vart det makaronipudding till middag. Sen satt vi och kikade på barnprogram och det är första gången som Pontus suttit alldeles stilla i mitt knä och verkligen tittat så länge som 20-30 min. Satt och pekade och pratade- älskade unge. Sen tog vi en kvällspromenad till ica för att köpa mjölk. Pyjamas och nattning.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar