fredag 30 augusti 2013

Sjukskriven 50%

Är så galet trött på eftermiddagarna pga järndepåer i botten och sköldkörteln som inte vill göra sitt. Tanken var att jobba 8-12 eller 9-13 och sen få gå hem och sova mina 2 tim som jag däckar... Stor skillnad mot mina tidigare sömnproblem- nu SOVER jag så fort jag lägger mig. Istället har jag fått ett schema med två eftermiddagar 12-16 vilket är just den tiden som jag mår sämst. Förmiddagarna är inget problem men jag måste sova på eftermiddagen. Får se vad min chef säger. Alt är ju annars att bli fullt sjukskriven... Har blivit förkyld och har lite feber och halsont idag. Typiskt när terminen drar igång + att jag blir mer mottaglig för infektioner med järnbristen. Ekorrhjul... Vill ha energi.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar