torsdag 25 juli 2013

Läkarbesök & polygon

Var iväg på läkarbesök vid 8:45 och tog med mig Pontus eftersom de skulle komma hit och kika på fuktskadan och då var det bättre om P hängde med mig istället. Läkarbesöket gick bra, ska ta lite prover imorgon, fasen vad jag avskyr att vara fastande. Hungrar ihjäl... Hoppas det inte är så många före så jag får i mig min frukost.

Tyvärr en hel del fukt så det blir att riva golvet allt eftersom och se hur mycket som är fuktskadat. Har vi otur så är det betongplattan & träbjälkar som ska torkas genom att vi har fläktar här. Får vara glad att det är SOMMAR & 25 grader varmt och inte vinter och minusgrader...

Mattias storhandla när vi var iväg så skönt att göra utan barn. Pontus somna i bilen hem så bar bara upp honom till spjälsängen och sen sov vi 1,5 timme. Lite lunch och sen iväg till svärföräldrarna och badade i deras pool. Första pool-badet för Pontus vilket han verkligen gillade.















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar