torsdag 30 maj 2013

Slut som människa

Jag somna ca 22:30 & vart väckt av Pontus 3 gånger fram t o m kl. 03:15 då han fick blöjbyte + 7:a ersättning. Lyckades inte få honom att somna om så 05:30 var vi uppe igen och åt gröt och lekte... Toktrött så tårarna bara rann när Mattias åkte till jobbet. Pontus skrek frustrerat över att inte ta sig upp i diskmaskinen som han ville och jag hade verkligen noll ork. Kan jämnföra känslan med 3-dagars festande dygnet runt, sova 03-06 och sen arbeta & sen på festandet igen. Man fungerar inte. Man gör saker i fel ordning. Man söker sockerkickar för att få energi... Man slukar kaffe. Lyckades få honom att somna 08:30-09:30 och lyckades själv somna och sova ca 40 min. Ringde kundtjänst för att avboka felsökning av vårt bredband & tv-nät, tyvärr hade det missats så en tekniker var här ca 35 min och höll på... Inte rätt dag om man säger så. Avbokade Pontus sjukgymnast idag också, verkligen NOLL ORK att ta mig utanför husets väggar. Kände mig lite piggare efter dusch & hårtvätt och sen en morgonpromenad med Pontus & Konrad 07:15 helt fantastisk morgon, tack!! Det behövde jag. Varmt, frisk och ren luft, fågelkvitter...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar