onsdag 29 maj 2013

Kollegan

Idag var min kollega Eva här på förmiddagen och fika. Känns så mycket bättre inför hösten när jag fick träffa henne. Kommer bli bra med våra barn, föräldrar & Eva & jag som kollegor. Hon är toppen att jobba med. Sen har jag satt igång en maskin 40 graders tvätt, samt tumlat & hängt den. Storhandlat på ica kvantum. Vilat 30 min i soffan. Lekt med Pontus på golvet. PET-flaska var en ny och både rolig och spännande upptäckt som gav goda skratt. Myst i knät. Promenerat med Konrad. Duschat Pontus i duschen på nedervåningen. Efter middagen tog Mattias ut Konrad på en runda & Pontus fick hänga på så hann jag dammsuga. Vill vara lite nogrann med det nu när han far omkring på golvet och det ligger blomblad, blommor, stenar, kvistar osv. Stoppar ALLT i munnen. Lite mys i soffan & sen tidigt i säng.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar