onsdag 27 februari 2013

Tikka masala

Vart mat från frysen idag. Galet skönt när man gör mycket och fryser in. Tikka masala med massa kikärtor & linser. Till det kokt potatis, nan-bröd och turkisk yougurt. Mattias plockade undan middagen och gjorde iordning Pontus med tvätt, hudkräm och pyjamas. Jag bäddade rent i sängarna och gav mat och nattade lill-skrutt. Trött kille idag. Vaken sen 15.30-tiden. Kan inte i ord beskriva den kärlek jag känner till min lilla familj.

Nu blir det Farmen, sveriges mästerkock & mia på grötö.




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Köpte ni en Hiway till Pontus?

    SvaraRadera
  2. Jaa hiway 2.
    Med tanke på att både M och jag är så långa så rekommenderade big baby den.

    SvaraRadera
  3. Aaa Hi-way l har utgått och ersatts med Max-way :-)

    Jag förstår det. Den är tokbra! Bland de smalare modellerna som finns oxå så vill ni få två hela säten i baksätet så är den tokbra att ha i mitten!
    Funderar på antingen Hi-way II eller en Multitech. Den kan man vända sedan och ha upp till ca 8 års ålder. Får se hur Lucas följer sin vikt och längdkurva de närmsta veckorna nu... Lite det som avgör :-)

    SvaraRadera