fredag 25 januari 2013

Jag vaken 03.00- 22....

Galet trött. Pontus feber 38,3 under dagen så lugn hemmadag. Mamma passade när jag fick järndropp 11.15 tyvärr så startade inte min bil så jag fick låna mammas. Mattias tog helg tidigt eftersom han varit iväg och jobbat massa övertid. Fick en timme vila var. Sov ca 40 min... Skönt!!! Middag, kvällspromenad med Konrad, pyjamas och mat till pontus. Mattias tog nattningen. Kikade på "Sherlock holmes" men tyckte inte den var särskilt bra. Mattias gav mig en rygg, nacke och arm-massage, galet skönt med alla muskelknutor. Nu säger jag godnatt 21.45 och hoppas kunna sova i natt. Imorgon ska jag till Elin och klippa mig och färga bort de gråa håren.

På husläkarmottagningen hos distrikssköterskorna.


Redo att koppla på järndroppet...


Klar och förhoppningsvis piggare & bättre immunförsvar snart.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar