fredag 25 januari 2013

Folktandvården

Kontaktade chefen på folktandvården i mörby 17 december pga de missat en tand som är nästintill död, som jag nu efter två utrensningar, kåvepeninkur och rotfyllning fått åtgärdad hos annan tandläkare. Ville också att hon skulle bli informerad om hur otrevligt bemötande jag fick av hennes receptionist-telefonist. Hon skulle återkomma i mellandagarna, det gjorde hon inte...
Har nu ringt några dagar och lämnat meddelande på hennes telefonsvarare. Ringde till reception och då är hon på semester nästa vecka också. Ingen info eller autosvar. Tycker det är under all kritik. Har tagit mig tiden att ringa och bygga upp irritationen. Ger henne mån-ons nästnästa vecka, 3 dagar att återkoppla och återbetala mig undersökningsavgiften, sen vänder jag mig till socialstyrelsen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar