torsdag 31 januari 2013

Blir tokig på denna sömn

Varför kommer jag inte till ro? Varför somnar jag inte fastän ögonen går i kors och jag är så galet trött. Har så många nätter nu med dålig sömn, borde inte kroppen bara somna då? Mattias sov på soffan nere i natt, dels för att han är så snorig och snyter sig om vartannat och både väcker mig och Pontus och för att ge mig möjlighet till lite sömn. La oss vid 21.45 och ändå hade jag inte lyckats somna 23.30(!)
Pontus skrek till i sömnen vid 03 och sen låg jag vaken en timme. Somna 40 minuter och sen vakna Pontus och jag fick lyfta över honom till vår säng och försöka somna om. Gick inget vidare så 05.20 gick vi ner och Mattias fick gå upp och sova. Temp 37,1 nu på morgonen men fick som sagt Alvedon vid 21 igår. Har väl åkt på samma skit som mig och Mattias med rinnsnuva och feber. Själv har jag 37,3 nu på morgonen och brukar ligga lågt på 36,4-36,6 i normaltemp. Hade 38,1 i tisdagsmorse, sen kändes det som att det gick över. Vill inte bli sjuk, ska på begravning av min farbror på fredag och på söndag till Sarah & Thomas.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar