tisdag 29 januari 2013

19.30-05.30 & (05.45-06.50)

Pontus sovit ok. Varit inne två gånger och stoppat in nappen. Själv har jag haft en urusel natt. La mig vid 22 men vid 22.45 hade jag inte somnat och gick in i Pontus rum och la mig. 23.30 ner och åt en smörgås då magen kurrade. Somna någon gång efter 24 i min säng. Vid 05.35 vakna Pontus och jag gick in till honom och bäddade om honom, stoppade in nappen och satte igång Spotify. Låg och jollrade så efter 10 min flyttade jag över honom till 105 sängen i hans rum och sen låg vi och slumra till 07.
Ingen feber tack och lov 37,3 nu på morgonen. Koksalt och nässug och gröt. Ätit sådär. Mattias hemma idag med feber, halsont och förkylning. Hoppas jag och Pontus slipper bli smittade. Har haft tillräckligt med infektioner. Han lär spendera dagen i sängen där uppe.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar