fredag 28 december 2012

Sömn 20.45-07.30

Funkade hyfsat bra. Pontus sov till 07.30 imorse. Själv var jag vaken 01.30-02.00 och stoppade in nappen och bäddade om honom. Mattias snarkade så jag gick i vanlig ordning in i barnrummet och la mig. Pontus hade vaknat till och från 04.30-07.30 men ändå somnat om och SOVIT.
Gick upp vid 07 och gjorde iordning mig, frukost till Pontus ( ersättning + gröt ) samt kaffe och värmde bröden i ugnen. Mattias gick upp samtidigt, trots att det är hans egendag idag. Frukost tillsammans vilket var mysigt. Sen tog vi en morgonpromis 08.45-09.20 undertiden som Mattias gjorde iordning sig. Tror att det är viktigt att ge varandra lite egentid, likaså att faktiskt ta vara på den dagen och njuta.
Nu har Mattias åkt för att hämta sin bror och fixa lite ärenden. Pompe sover gott och jag har plockat undan lite samt dammsugit på nedervåningen. Nu börjar gruset/sanden komma in, galet skönt när det var VITT UTE!!! Nu är det bara halt, rått och skitigt.

Dukat för Pompe-frukost!


Idag smakade tydligen gröten bättre än vanligt. Får 1 skopa "ersättningsmått".


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar