onsdag 28 november 2012

Skönt!!! Magen har varit bra under eftermiddagen!!!

Behövde köpa ytterligare en julstjärna till vardagsrumsfönstret, en likadan som jag redan har. Packade in Pontus & barnvagn vid 10.15 och åkte till TÄBY CENTRUM.
Var in en snabbis på Kapp-Ahl och köpte två sjalar/ haklappar som jag kikat på. Vart en body från newbie också. Kul med andra färger än blått så det fick bli en brun.

Upp till Åhléns och köpte en pappstjärna á 129:- och lampor att ha i. Sen packa in Pontus & mig i bilen och åka hem. Hemma igen 50 minuter senare, snabb-visit minst sagt.

Har fuskat och satt upp adventsstjärnor & adventsljusstakar. Konrad kom in dyngsur och skitig efter promis 45 min med Mattias föräldrar. Fick bli en värmande dusch och tvätt av rumpan som var diarre-ig... Sen har han legat ihopkrupen i soffan med filt.

Riktigt skitväder ute med snöblandat regn och blåst. Fick bli brödbak, dubbel sats havrefrallor att ha till middags-soppan.

Mattias hemma vid 18.30
Längtat hela dagen efter honom och Pontus har varit gnällig. Badat och satt på pyjamas och nu har han sovit 30 min i vagnen min lilla skrutt.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar