fredag 30 november 2012

Morgonpromenad 06.45

Morgonbestyr & sen ut med Pontus och Konrad i snön. Konrad fick ha täcke på sig, vagnen regnskydd och jag hade premiär för mina bra ICE-BUGS-skor så jag slipper halka. Snöade från skyn och alldeles vitt täcke på marken. Jag har ändrat mig, det är okej med snö när det är minusgrader på nätterna och 0-gradigt dagtid. Knastrar härligt under fötterna. Pontus somnade efter 5 minuter så på tillbakavägen borstade jag av bilen, tack och lov fin pudersnö och ingen is. Nu är den förberedd till vår lilla frösunda-tripp idag. Konrad avspolade ben och tassar och Pontus sover gott ute.

Mötte grannen när jag kom tillbaka 07.30... Hennes uttryck-"har ni redan varit ute, du är otrolig"!!! Mmm... Hund måste ut och Pontus sover bättre ute...


Vackert vinterlandskap


Påminner om barndomen när man promenerade till stallet på morgonen och skulle fodra...


Mysigt att det kom hyfsat mycket snö...


Ensamt ute 06.45


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Kopparvägen,Täby,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar