måndag 22 oktober 2012

Promis runt mörtsjön

Gick vänstervarv idag för att slippa värsta backarna. När jag kommit nästan ett varv så har jag tappat mina vantar...
Vände och fick gå hela vägen tillbaka ( inkl. de jobbiga backarna ). Hittade vantarna vid dagiset. Pontus vaken halva promenaden.
Schamponerade Konrad när vi kom hem inför kastreringen idag. Tvättat golven på nedervåningen och sallad och tortellini till lunch. Mattias hemma redan vid 14.30 och jättetrött. Pontus somna i babysittern så han fick vara kvar hemma med Mattias när jag lämna Konrad på Albano vid 15 för kastration. De skulle klippa klorna på samma gång. Nu är de bara vänta på att de ringer och vi får hämta honom. Alldeles tomt här hemma. Veterinären hade honom i famnen när jag gick och tyckte han var ursöt, det är han ju.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar