onsdag 24 oktober 2012

Ny energi & myshöstdag

Upp vid 07.30 efter bara varit uppe EN GÅNG i natt vid 04. Vilken LYX att få sova 7 timmar sammanhängande sömn. Vart så förvånad när han vaknade och jag tittade på klockan 04.02(!)
Mat & blöjbyte och sen gick jag en sväng med Konrad när jag lagt Pontus igen. La mig vid 04.50 och sen sov vi till 07.30

Mat till Pontus och Konrad och frukost till mig efter det. Stoppade ner Pontus med pyjamasen i åkpåsen och gick en 10 min promis med Konrad som var jätteglad att komma ut. Sen myste K och jag i soffan när Pontus slumrade i babysittern.

Vid 10.30 en till kissrunda innan jag åkte till stationscafét för en fikalunch med grannen Anita och Milo 9 mån. Surdegssmörgås med ost och grönsaker, latté och vaniljbulle. Alltid lika gott och fräscht. Maryam kom och satte sig och pratade en stund och sen träffade jag en annan dagismamma som var där och lunchade.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar