onsdag 31 oktober 2012

Kallt & ruggigt

Upp 07.30 och duschade och gjorde iordning mig under tiden som Pontus låg i vår säng. Så otroligt snäll. Gjorde frukost till mig, Pontus & Konrad och sen påklädning för Pontus. Kräktes lite och jag vet faktiskt inte riktigt varför. Han brukar inte kräkas men senaste 3 dygnen har han kräkts kanske fem gånger efter matning. Inte mycket men tillräckligt för att få byta bodyn jag satt på.
Ut i kylan med Konrad och sen till bilen som var igen-isad... Gick för sjutton inte att skrapa framrutan för det var IS MED FROST OVANPÅ. Fick ha den på tomgång och packa in skötväska, Pontus och vagn innan jag kunde skrapa den.
Parkerade bakom simhallen och gick upp till biblioteksgången och in på täby primärvårds rehab. Jättegullig sjukgymnast som visade hur vi ska få Pontus att börja vrida fullt på huvudet åt höger. Magläge när han är vaken och likaså ligga uppallrad med filtar på höger sida och sova. Ska tillbaka om en vecka igen. Gillade henne skarpt, vilket Pontus också gjorde trots avbrott i förmiddagssömnen.

Hem och promenerade en sväng så han somnade om på engång i vagnen. Konrad bitit MASSOR på mattan i vardagsrummet och är tok ostimulerad stackarn. Försöker aktivera med tricks-träning...
Lunchsallad + tortellini rester och därefter en latté. Får se vad jag hittar på resten av dagen. Uttråkad.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar