onsdag 19 september 2012

Bvc

Igår var vi på BVC och Pontus har växt...
För två veckor sen:
Vikt: 4160 g
Längd: 53,5

Och igår 18/9 vid 5 v ålder:
Vikt: 4780 g
Längd: 57 cm

Allt bara bra och följer sin kurva fint. Pratade amning eftersom jag tycker att det sinar mer och mer. Ammade på bvc ca 6-9 min på varje bröst, sen gallskrek han tills han fått 80 ml ersättning. Bm sa att så länge vi båda mår bra så är det inget att säga något om. Toppa med ersättning funkar bra och vi har en nöjd kille.
Väldigt torr i ansiktet så nu smörjer jag med Bepanthen flera gånger om dagen. Inte blivit kallt ute ännu så då kan jag smörja.
Efter BVC så var det bara att knalla över till VC som ligger vägg i vägg, så glad att jag valde bvc i näsbypark istället för täby c dit vi hör. Blodprover och sen provsvar och läkarbesök nästa vecka.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar