måndag 10 september 2012

4 tim

Sååå skönt, gick och la mig i sängen 19.30-20.30 igår men somna inte men vilade. Sen somna jag i soffan vid 22.15 och sov till 23 då Pontus vaknade. Ammade & toppade upp med ersättning så vi sov 23.30-03.30... Sååååå skönt!!!!
Sen gallskrek han och vi var uppe två timmar och ammade, gav ersättning, spydde, bytte body och 3 blöjor då han bajsade järnet. Somnade om vid 05.30 och sov till 06. Låg kvar till 07.15 då vi gock upp då han legat och drömt och gnytt lite sen 06.
Känner mig bra mkt mer urvilad än många andra dagar.
Kaffe, smörgås och Nyhetsmorgon när jag ammade en timme. Konrad myste under filten i soffan. Kom iväg ut på promis vid 9.30-10.10 sol och riktigt varmt idag. Pontus halvsov i vagnen och K skötte sig exemplariskt.
Vid 10.30 kom Emelie och fikade efter anställningsintervju och vid 11 kom Farfar och tog ut Konrad runt mörtsjön m sin vän och två golden reterivers. Nu har jag en trött vovve liggandes utslagen i soffan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar