torsdag 23 augusti 2012

Minnesstund & Konrad hemma

Var på jobbet idag och visade upp Pontus innan minnesstunden. Sen åkte M till sina föräldrar med Pontus och hämtade hem Konrad. Var skönt att få träffa alla och dela den stunden med mina kollegor. Hon var en mycket omtyckt chef, kollega och vän. Ofattbart för alla. Efter att prästen pratat lite så var det fika och fick prata fritt.
Mattias hade gett P ersättning och efter det bjöd han på en omgång bajsblöja innan de kunde åka till skolan och hämta mig. Slängde mig in i buren till Konrad som svarade med slick och pip(!) underbara lilla hund. Skönt att alla är samlade nu. Pontus sover i vagnen och Konrad ligger ihopkurad i sin bädd. Min fina lilla familj. När Pontus vaknar så ska jag amma!!! Brösten spänner just nu så jag hoppas han är hungrig vår guldklimp.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar