tisdag 7 augusti 2012

Inte mkt till sömn

Somna om 07-09.30 efter mitt sockerkaksbak. Vid 12 mötte jag upp Angelica på stationscafét för en lunch och fika. Idag fanns det vegetariskt så det fick bli en riktigt smarrig Kantarellpaj. Gick en liten promenad och efter det en latté och chokladboll. Riktigt mysigt även om ögonen gick i kors. Molande värk i magen o ländryggen hela natten och dagen. Förbi Nanna påvägen hem. La mig och vila en timme 16-17 men tror inte jag sov mer än 10-15 min av dem. Skönt att slumra lite i allafall.
Mattias kompis Thomas kom över vid 17.15 och vi grillade och åt ute på altanen. Fick tilltagande värkar så först en ALVEDON vid 18 och sen en till vid 19.30
Vart klar förbättring efter den andra. Dessa förvärkar tar kål på mig. Jobbigt att hela tiden gå med denna värk som inte bryter ut i förlossningsvärkar. Allsång på skansen som var sämsta hitills och sen bara soffhäng. Kvällspromis med M och Konrad men hyfsat lugnt med värkar. Känner främst av ryggen nu, men klockan är 24 och Alvedonen verkar väl 4-6 tim... Ska bli skönt att sova. Godnatt gott folk.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar