tisdag 7 augusti 2012

Ingen ro

Wallander-Jokern igår på tv. Ingen tupplur på dagen så jag var ganska trött på kvällen. Fick några andra sorters förvärkar som högg till 1-3 sekunder nedåt sen ingenting mer när jag lagt mig vid 23.30
Obekvämt och öm och stel i kroppen efter ett halvårs sömn på vänstersidan. Strålar främst i länd och korsryggen och känns som
muskelknuta mellan skulderbladen. Vakna 01, 03 och var uppe och kissa. Varje gång känns som att man inte kommer kunna hålla sig till toaletten och när man viker upp benen och ska lägga sig igen så känner man sig åter kissnödig... Vaknade vid 04 igen och var uppe och kissade, åt en smörgås och tog en 10 minuters kissväng med Konrad. Rena höstvädret ute och har regnat massor sen igår kväll. Mattias var vaken när jag kom upp och la mig igen vid 04.45
Försökte somna om men ingen ro i kroppen så vid 05.30 gick jag upp och gjorde en sockerkaka... Lite Nyhetsmorgon och se om jag kan slumra i soffan.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar