tisdag 21 augusti 2012

Igår feberfrossa och ångest

Låg uppe i sängen hela dagen och kvällen igår när vi kommit hem från DS. Stundtals "okej" för att i nästa sekund börja frysa långt in i märgen och få en lätt ångestkänsla. Detta är så olikt allt tidigare man upplevt. Förstår att många äldre blir virriga vid UVI.
Mattias har stöttat upp till 200% och tagit Pontus. Flaskmatat med ersättning varvat med amning när jag haft ork och spända bröst. Han har handlat, lagat mat och passat upp på mig. Vet inte vad jag skulle gjort utan honom. I natt har jag sovit bästa natten sen två veckor. Pontus fick sova i vaggan och det fanns plats i sängen. Behövde inte vara orolig att lägga mig på honom eller att han skulle täckas av en kudde i ansiktet eller dyl. Ammade vid 03 i natt och sen pumpade jag ut lite som han fick i morse innan vi åkte till BVC.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar