onsdag 22 augusti 2012

Det mest fantastiska

Har sovit riktigt bra i natt. Pontus sov 23-03.45 då jag ammade 45 min. Han vaknade igen runt 05 då Mattias gjorde ersättning och gav honom. Sen gick jag upp vid 8.30 och M och P sov vidare.
Stationscafét och åt lunch med grannarna och sen förbi täby kommunhus och lämna in papper till löneavd. Har ringt tusen gånger och man blir bara vidarekopplad till den ena och till den andra. Helt värdelöst och klart frustrerande.
Hem och fick besök av Barbro och Kjell. Tog en promenad på 10 min och sen besök av Thomas och Sarah. Middag och mys i soffan och tidigt i säng. Dagarna går i ett och hinner inte så mycket mer än att ge omsorg och kärlek till Pontus. Amma, byta blöja, klä på, klä av, tvätta...
Men trivs ypperligt med min lilla familj och Mattias är en fantastisk pappa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar