torsdag 30 augusti 2012

Bra dag

Mattias sov i barnrummet i natt eftersom P skrek så precis när han skulle nattas. Guld att ha en extra säng där. Sovit bra i natt med 2,5-3 tim mellanrum. Nöjd kille. Kom iväg på morgonpromenad redan vid 9.30 och gick 40 min runt i kvarteret. Guld att ha flexikoppel på Konrad, fastän jag är anti dem. Underlättar när man ska ha både honom och barnvagn och koll på cyklister, andra hundar osv. Riktigt skön morgonrunda. Har inte minsta ångest över mina graviditetskilon för jag har rasat utan att ha ansträngt mig. Bara helt fokus på att jag ska må bra. Äta bra och komma ut dagligen. Mår jag bra så mår Pontus, Konrad och likaså min och Mattias relation. Vet inte vad jag gjort utan honom. Han är väldigt stöttande och tar ansvar för Pontus. Vissa grejer som amma kan han inte göra men allt annat sköter han med bravur.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar