lördag 25 augusti 2012

Besök av grannarna

Inte gjort många knop idag annat än kurerat mig. La mig vid 12 och lyckades sova till 14.15 vilket var välbehövligt. Mattias hämtade ut baby-bagen från Barnens Hus, vilken inte var så värst rolig. Lite rabatt erbjudanden och en liten body-butter från Body Shop. Köpte ett flexikoppel också, trots att jag är allergisk mot sådana. Kan vara skönt när man går spåret med barnvagn och Konrad. Vid 16 kom grannarna Tomas och Anki med sina söner Filip och Simon och deras kompis Nick samt grannen Astrid och Mattias bror Jonas. Fick en speldosa / anka och av Jonas AIK-nappar & mjuk fotboll. Satt ute på altanen, lika bra att passa på eftersom det ska bli dåligt väder igen med regn. M har klippt gräset. Tömt lite krukor och slängt margeritha i komposten, får sätta några fina höstblommor. Ingen ork till att laga mat så vi åkte till restaurang Eskader och åt deras röd curry- cocosmjölk wok. Vet inte om Pontus reagerade på den eftersom han började tok skrika och vart jätte ledsen när jag ammat 20-30 min. Fyller på med ersättning nu. Lille prinsen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar