söndag 26 augusti 2012

Bästa dagen hitills

Ammade vid 22 igår och gick sedan och la mig. Mattias tog Pontus och kom upp med honom vid 01, nymatad med ersättning. Vaknade inte förrän vid 04 och då hade jag fått sova 6 timmar(!) första gången på två veckor med så mkt sömn. Ammade o gav ersättning på det. Somnade om vid 05.15 och sov sen till och från till 07 då det var dax att amma igen. Sen sov både Pontus och jag. Mattias köpte frukostbröd från Gateau på ICA och lite thé på det gjorde susen. God tid på mig att sätta igång en maskin tvätt och ta hand om mig själv.
Åkte till täby centrum ( som resten av norrorts befolkning ). Bytte batterier på Mattias klocka, åt lunch med Nanna, Christian, Tilda och Patrick och Mattias klippte håret.
Kom hem vid 15 då Mattias var kvar inne med Pontus och jag och Konrad tog en promis upp i vår skog. Inte gått i skogen sista 10 veckorna pga stor mage och otymplighet. Riktigt skönt att komma ut i skogen igen. Tyvärr njöt inte Konrad lika mycket eftersom det regnade, inte hans favoritväder att vara ute i. Fick tvinga ut honom.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar