fredag 6 juli 2012

Sval natt

Sovit riktigt gott 23.30-05.50 då jag var uppe och kissa första gången. Somna om och gick sen en vända med Konrad och åt frukost. Skulle in till stan och träffa två vänner ikväll och hade helt slut på mineralpuder så fick rusa in på Make Up Store och köpa en dosa. Ville inte lämna Konrad själv i bilburen även om den är låst och bagageluckan öppen, känns olustigt. Tog inte mer än 8 min tack och lov. Vidare ut till Vallentuna för att hämta barngrejerna som syrran måste bli av med innan söndag, då hon skulle sälja på loppis. Mamma har erbjudit sig att ta med grejerna när hon varit där, men de skulle prompt hämtas utav mig enligt syrran!!? Massa böcker som vår lilla kille kan läsa vid 4-5 års ålder... Och kläder från när vi var små... Tog åkpåsen till vagnen, ca 5 underlakan till spjälsäng, ett påslakan, en filt. Resten var så gammalt och slitet så jag förstår inte ens varför det är sparat???
Förbi mamma och pappa och lämna böckerna i deras källare och sen hem. Nu är jag så slut efter ha kånkat och farit runt.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar