måndag 23 juli 2012

Rester

Trots att jag sov till 10.15 så är jag galet trött ikväll. Gått i ett hela dagen och ingen tupplur på dagen. Mattias har badat Konrad och jag värmde rester, makaronipudding med zucchini och lök och för M's del korv till det. Ingen ork att ta mig till ica och köpa halloumi och fixa sallad. Kikar på "Lotta på Liseberg", inte särskilt bra men inte repris som allt annat skit på tv.
Tog en kvällsrunda med Konrad och möttes tredje dagen av krossat glas nere på gångvägen vid oss. Blir så less på dessa glasflaskor som slängd i naturen och skadar djur och barn. Idag kom jag ihåg det när jag kom in så traskade ner med skyffel och sopkvast och lyckades få ihop en halv systembolagetkasse...
Mattias håller på att skruva upp fönsterbrädorna till sovrummen. Kommer bli så fint med fönsterlampa och lite fina orchideér och murgrönor där sen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar