lördag 21 juli 2012

Middag på Matildas deli

Åt pastamiddag på Matildas deli med tryffel, persilja och parmesan. Helt okej och trevlig service. Unnar oss lite utemiddagar nu när vi inte åker iväg någonstans på semester. Vart världens spöregn så skön hemmakväll i soffan sen. Pratade med förlossningen eftersom mina sammandragningar och förvärkar inte slutar trots vila. Jättegullig barnmorska som gav mig rådet att ta två Alvedon 3 ggr/ dygnet. Känns som att jag kan klara mig utan alvedon, det jobbiga är mjölksyran och svårt att andas ordentligt när hela livmodern drar ihop sig. Hon sa att det var okej att hålla igång om jag vill det, bebis kan komma!!!
Så igår gick vi en kvällspromis på 30 min- inget hände. Hade korta 1-3 sek förvärkar ca 15 ggr under middagen igår.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar