söndag 8 juli 2012

LYCKA

Idag känner jag en sådan tacksamhet över min lilla familj. Ligger i soffan och myser med Mattias & Konrad. Vi har ätit middag, M har dammsugit övervåningen och jag har tvättat och hängt lakan och sängkläder till spjälsängen som legat på vinden. Suttit och pratat med en granne som flyttade in i mars och är 77:a och gått samtidigt i gymnasiet som mig. Känner sådan lycka och tacksamhet över mitt liv just nu. Jag har en fästman som jag älskar över allt annat och som verkligen bryr sig om mig. Vi har en liten Konrad som imponerar varje dag. Vi har en liten efterlängtad kille som vi bara längtar efter att lära känna. Vi har ett hus som vi stormtrivs i. Vi har föräldrar som ställer upp till hundra procent.
ÄR SÅÅÅ GLAD!!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar