onsdag 11 juli 2012

Låg

Vet inte varför men kände mig lite låg igår kväll. Mattias var på grönan i fredags och firade Calle. Golf efter jobbet i måndags och sen idag är det golf igen. Alla är bortresta och jag känner mig ensam hemma om dagarna. Går bara med min jättemage och ingen ork att göra så mycket. Annars älskar jag att knalla i skogen men när man inte ens kan gå på asfalt utan att hålla på att ramla och hela tiden får sammandragningar så ska jag nog inte ut själv bland rötter och backar. Inget vidare väder för att ligga på stranden ( dessutom är det ingen höjdare som höggravid ). Känner mig understimulerad men har samtidigt inte orken. Ikväll ska några vänner på AFTER BEACH på Tegelbruket så jag funderar att äta med dem där och bara få lite socialt. M golfar ändå... Imorgon blir det besök hos barnmorskan. Ska ha en annan än min vanliga då min har semester. Längtar så till lillskrutten- JAG ÄR REDO!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar