fredag 20 juli 2012

Grillat hos syrran

Igår firade vi mormor hemma hos syrran. Tog det lugnt här hemma på dagen och friserade Konrad. Mattias tog en 1,5 timmes promis i skogen med honom och jag vilade i soffan. Åkte till VIGGBYHOLMS STATIONSCAFÉ - (rekommenderas verkligen) där jag åt en chokladboll och M blåbärspaj och latté. Smakade på lattén och det var sååå gott igen. Inte alls tyckt att kaffe varit gott sen jag vart gravid, men nu!!!
Hem till syrran med resten av släkten för att fira mormor efter det. Grillat och sen glass, jordgubbar och grädde på det. Konstanta sammandragningar och en molande ömhet i bäcken/ ländrygg. Hem vid 22 och sen tokdäcka vid 24.
Nu är klockan 04.40 och jag äter smörgås, tredje gången uppe sen 01... Drömmer att vattnet ska gå hela tiden och magen är STENHÅRD även när jag ligger i sängen, vilket den inte brukar vara. Han har sjunkit längre ner i bäcknet för det trycker på ganska bra nedåt nu och betydligt lättare att ligga halvt i ryggläge...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar